Na Barrandovském mostě začala poslední část rekonstrukce. Změnilo se dopravní značení
Na Barrandovském mostě v Praze začala v pondělí 19. 8. poslední část rekonstrukce, dělníci se přesunuli ze severní na jižní část severního mostu, po kterém se jezdí ve směru z Braníku na Smíchov. O víkendu v této souvislosti změnili pracovníci Technické správy komunikací ve spolupráci s firmou Porr, která opravu zajišťuje, dopravní značení. Původně měly opravy skončit do konce letních prázdnin, stav severní části mostu byl ale horší, než se předpokládalo.
Dělníci se přesunuli na severní část mostu ve směru na Smíchov. Řidiči se nyní projedou jen jedním pruhem, další je převedený do protisměru. Nově mají dva pruhy k dispozici také na sjezdu tzv. myší dírou směrem na Strakonickou. V opačném směru je pořád uzavřená rampa ze Strakonické.
Barrandovský most z roku 1983 nebyl dosud kompletně opraven. Denně ho přejede na 140 tisíc aut, což z něj dělá nejvytíženější komunikaci v Praze. Rekonstrukce měla podle dřívějších informací vyjít celkem na 594,5 milionu korun, kvůli komplikacím objeveným při stavbě však bude zřejmě podstatně dražší.
Technická správa komunikací v polovině května oznámila, že nestihne původně avizovaný termín dokončení opravy, protože se ukázalo, že stav mostu je horší, než se čekalo. Podle manažera stavby z firmy Porr Martina Řediny je to trochu paradoxní, protože severní most je o pět let mladší než jižní a přitom je ještě v horším stavu. Důvodem je podle něj pravděpodobně horší kvalita použitého betonu, řekl v červenci novinářům při prohlídce stavby.
Ředina tehdy potvrdil, že firma počítá v ideálním případě s dokončením celé rekonstrukce do konce listopadu. Od 1. prosince má být podle smlouvy zimní přestávka, ale podle manažera lze po oboustranné dohodě a v případě dobrých klimatických podmínek práce prodloužit ještě zhruba o 14 dní.
Nejnovější zprávy
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Zlom u ‚zakázek z ruky‘? Ministr Kulhánek je pro větší transparentnost. ‚Nějaká shoda bude,‘ zní z ODS
-
‚Rusko si vše zavinilo samo,‘ měla prohlásit pediatrička. Prokuratura pro ni žádá šest let ve vězení
-
Musíme vývoj sledovat. S Německem jsme ekonomicky propojeni pupeční šňůrou, říká politolog
-
Train surfing není novinka. Dospělí si na sítích takových trendů včas nevšimnou, přibližuje expertka