Ženy se pod rouškou příliš nelíčí, museli jsme se přizpůsobit době, říká spolumajitelka Dermacolu

Jak se daří kosmetickému byznysu v této době, jak se podařilo dostat českou kosmetiku až do Hollywoodu a proč je pro Věru Komárovou důležité věnovat se i charitě? Nejen o tom mluvila podnikatelka a spolumajitelka rodinné firmy Dermacol Věra Komárová s Lenkou Vahalovou.

Věra Komárová se kromě Dermacolu věnuje jízdě na koni. Zúčastňuje se dokonce i laických závodů v parkuru. Přiznala se, že i na svůj oblíbený koníček se musí líčit. „Já říkám, že by mě můj kůň nepoznal, kdybych se nenalíčila, ale hlavně tu pusu, protože já když si nenalíčím pusu a někam přijdu, tak všichni říkají, co se ti stalo, protože vypadám úplně jinak. Všichni jsou zvyklí, že rtěnku nosím pořád,“ říká s úsměvem.

Zájem o pleťové masky a dezinfekce

Koronakrize postihla i kosmetický průmysl. Rodinná firma se tak musela současné době přizpůsobit. „Přemýšleli jsme, co budeme dělat dál, protože Dermacol je razítkem hlavně pro dekorativní kosmetiku a tenhle byznys hodně padl, protože jak nosíme roušky, tak se přikrývá skoro celá tvář, takže si ženy hodně bály dávat make-up. Já bych to doporučovala, protože to chrání pleť.“ Dermacol se proto rozhodl v současné době zaměřit na domácí péči. Ženy se hodně zajímají o masky, pleťovou a tělovou péči či o dezinfekce.

Dermacol slaví v tomto roce 55 let. Bohužel ale kvůli pandemii oslavy neproběhnou tak, jak by si všichni přáli. Za ta léta si firma vysloužila řadu úspěchů. „Já jsem v Dermacolu devatenáctý rok. Chtěla bych zmínit začátek, který vznikl tady v Praze, proto si říkáme dva poslední roky Dermacol Prague, protože původně se značka jmenovala Dermacol Filmstudio Barrandov Prague. Vznikla v barrandovských ateliérech jako líčidlo pro film a divadlo. Díky tomu, že se u nás natáčely zahraniční filmy, tak se Dermacol dostal do zahraničí. V roce 1969 se prodala dokonce licence na náš nejvíce krycí make-up, který dostal označení jako nejlépe krycí makue-up na světě.“

autor: jp