Dopravní podnik opravuje tramvajovou trať mezi Podolím a Modřany. Výluka potrvá do poloviny května
Poprvé ve všední den musí cestující z pražských Modřan jet do centra města a zpět autobusy místo tramvajemi. Několikatýdenní výluka mezi stanicemi Podolská vodárna a Sídliště Modřany začala v sobotu 1. dubna. Dopravní podnik trať modernizuje. I dnes v pražském Podolí radí cestujícím informátoři.
„Kdo jdete na tramvaj, můžete nastupovat rovnou na zastávce,“ informátor Matěj pomáhá cestujícím v Podolí dostat se tam, kam zrovna potřebují.
Čtěte také
Z ulice Vodárenská odjíždějí náhradní autobusy do Modřan a tramvaje do centra. „Zároveň se na ně dá nastoupit i v sousední ulici Podolská. Do Podolské přijíždějí autobusy z centra a rovněž tam přijíždějí autobusy od Modřan a z Nádraží Braník,“ dodává Matěj.
Místo tramvaje můžou cestující využít náhradní autobusy. „Linka X2 jezdí na Nádraží Braník, linka X17 na Sídliště Modřany. Jezdí po 2 až 4 minutách po celý den.“
Trať je tu ještě původní z roku 1995 a je potřeba ji modernizovat. To umožní napojit ji na budovaný Dvorecký most v Podolí, doplňuje mluvčí Dopravního podniku hl. m. Prahy Aneta Řehková:
„Jsou to všechno nezbytné opravy dožívajících kolejnic a oblouků, které musíme realizovat do zahájení druhé etapy rekonstrukce Barrandovského mostu v polovině května. A do zprovoznění nové tramvajové tratě, kterou stavíme do Libuše.“
Výluka v Modřanech, Bráníku a Podolí skončí v polovině května. Více informací na webu Dopravního podniku hl. m. Prahy.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
OVĚŘOVNA: Úmluva s WHO se promlčí, tvrdí hoax. Schválit ji musí vláda, vyvrací fámu ministerstvo
-
Velvyslankyně před Evropskou radou: Ukrajina si reformy odpracovala. Hledáme cesty, jak na rozšíření
-
Změna klimatu ovlivňuje i psychiku. Ve vyšších teplotách jsme agresivnější, míní fyzioložka
-
Zkušenost s dobrovolnictvím má až 600 tisíc Čechů, stát jich oslovit ještě více. Potenciál vidí i v seniorech