Hit týdne 24. 11. 2024
Hit týdne, novinky a největší hity. Timmy White, Rosé a Bruno Mars, Andy Cermak a další.
Timmy White vyhrál 47. vydání Hitu týdne na Praze
Support Lesbiens pátou jedničku v řadě nezvládli, novým lídrem na Praze je Timmy White, zpěvák z Roudnice nad Labem! S obrovskou převahou dominoval s love songem 100x víc.
Dvojku obhájili Rosé a Bruno Mars, globální jednička APT. je tak podruhé na Radiu Praha stříbrná.
Na třetí místo si polepšil Andy Cermak se songem Empty Cinema, který odsunul čtyřnásobné šampióny Support Lesbiens s aktuálním trackem Monet z alba Sugarfire na nevděčné bramborové místo. A to bude kapela Support Lesbiens v sobotu 7. prosince hostem Lenky Vahalové!
Nejlepší novinka je No. 6. Linkin Park se vrátili do desítky s dalším singlem z nové desky From Zero – Over Each Other. Druhou novinku mají na posledním 10. místě Martin Garrix a Carlona Liar (Smile).
Nově nasazené
Tento týden jsou v nasazených britská hvězda Ella Henderson (Filthy Rich), Chinaski slavící 30 let na scéně singlem Slyším tvoje kroky s klipem z dob tuhého matriarchátu, současná světová senzace Američanka Gigi Perez (Sailor Song), náš Tom Sean s novinkou fadeawayyyyyyy. A o místo v desítce se poperou také Kygo a Imagine Dragons, zkouší to podruhé, tentokrát s novinkou Stars Will Align.
Celé pořadí i s hlasováním najdete zde: https://praha.rozhlas.cz/hlasujte-pro-hit-tydne-9354318
Poslechněte si 47. vydání Hitu týdne roku 2024. O pořadí všech songů rozhodujete vy, svými hlasy. Hlasování běží jako vždy až do pátku do 12:00, do té doby můžete rozhodnout o těch nejlepších hitech na Rádiu Praha.
Premiéra Hitu týdne je pak na programu vždy v neděli od 19:00, v repríze si pořad poslechnete v pondělí od 22:00 hodin nebo kdykoliv u nás na webu.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.